Ochrana soukromí

Ekologický institut Veronica používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k anonymnímu monitorování návštěvnosti našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním cookies pro účely sledování návštěvnosti. Více informací o ochraně osobních údajů.

Logo Ekologický institut Veronica
Obrázek Ekologické poradny Obrázek časopisu Veronica Obrázek Centra Veronica Hostětín
Obrázek Ekologické poradny Obrázek časopisu Veronica Obrázek Centra Veronica Hostětín
CZ | EN
Tiskové zprávy
Podívejte se všechny tiskové zprávy

Deset bělokarpatských výrobců se může nově pyšnit regionální značkou

(Společná zpráva Ekologického institutu Veronica a Tradice Bílých Karpat, z.s.)
Vloženo: 15. 12. 2016

Regionální značka Tradice Bílých Karpat (TBK) rozšířila svoji pestrou paletu výrobků o dalších deset. Mezi nově certifikované výrobky patří například medovina, květinová a ovocná vína, ovčí sýry a potravinářské a kosmetické oleje. Řemeslnou produkci zastupují výrobky z kovu a keramiky, dřevořezby, výroba recyklovaného textilu, celokožené obuvi a smyčcových hudebních nástrojů. Značku získaly také ubytovací a průvodcovské služby.

Počet certifikovaných výrobků tak již dosáhl čísla 51. Spotřebitelé mají díky tomu širší nabídku, ze které si mohou vybírat, pokud chtějí nakupovat místně, kvalitně a šetrně k životnímu prostředí.

Značka Tradice Bílých Karpat je přeshraniční značka a zasahuje i k našim slovenským sousedům. Produkty musí splňovat přísné požadavky – být kvalitní, jedinečné ve vztahu k Bílým Karpatům, vyrobené tradiční technologií, z místních surovin, s podílem ruční práce a být šetrné vůči životnímu prostředí

Mezi 10 nováčků mezi držiteli značky patří:

 Regionální značku udílí spolek Tradice Bílých Karpat. „Cílem spolku je, aby regionální značka fungovala jako vlajková loď regionu, stmelovala lidi se zájmem o tradice a tradiční postupy, byla inspirací pro výrobce i spotřebitele, nalákala do regionu turisty a pomáhala tak držitelům i obyvatelům“, říká Hana Machů, manažerka regionální značky. „Značce a její propagaci mohou pomáhat i další subjekty v regionu, obce, infocentra, obchody s regionálními výrobky, spotřebitelé i samotní výrobci.“

 Regionální značení je v ČR i v Evropě stále více rozšiřovanou cestou, jak zajistit propagaci a rozvoj regionu. Přináší užitek návštěvníkům regionu, kteří mohou poznat jeho atmosféru. Místní obyvatelé mohou díky značce podporovat "své" výrobce a ti získávají se značkou i jednotnou propagaci, nové kontakty a nové možnosti spolupráce.

 Bližší informace o regionální značce naleznete na www.tradicebk.cz nebo u paní Hany Machů na telefonu  739 569 264 nebo e-mailu tbk@tradicebk.cz

 

Přílohy:

Zobrazit zprávy za rok: 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 Staré tiskové zprávy

 nebo
 Kč
Logo Darujme.cz
   

© ZO ČSOP Veronica – aktualizováno 22. 11. 2022